در نهمين برنامه "راديواتکا" مطرح شد؛

فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي اتکا در جلب رضايت مشتريان پيشتازند

فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي اتکا در جلب رضايت مشتريان پيشتازند

نهمین  برنامه "رادیو اتکا" در فروشگاه نوبنیاد تهران صبح روز جمعه دوم آبان ماه با همکاری پرسنل صمیمی در این فروشگاه، ضبط شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا،  این برنامه رادیویی در فروشگاه نوبنیاد تهران با حضور تیم رادیویی به تهیه کنندگی بهزاد محمودزاده در سطح فروشگاه ضبط شد.

در این برنامه با همکاران بخش‌های مختلف در خصوص نحوه کار و چگونگی اقدامات در دوران شیوع بیماری کرونا صحبت شد.

 گفتنی است کارکنان از شرایط کاری در فروشگاه و رعایت و پروتکل‌های بهداشتی سخن به میان آوردند و نمایش‌هایی در جهت بزرگداشت هفته وحدت آماده شد.

جانشین مدیر فروشگاه اتکا نوبنیاد، فرهاد شکیب در بخشی از صحبت‌های خود در گفتگو با سید احمدرضا صدر مجری این برنامه رادیویی گفت:  بارعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان امیدواریم قدمی در کمک به کادر درمان کشورمان برداشته باشیم.

 وی رضایت مشتریان را از اولویت‌های بسیار مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: با ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر سعی در جلب رضایت حداکثری مشتریان داریم.

 وی ادامه داد: تخفیفات ما در کالاهای اساسی و مورد نیاز مصرف کننده اعمال شده است.

در این برنامه رادیویی با خوش اخلاق ترین فرد این  فروشگاه از نظر کارکنان نیز صحبت شد.

محمد مهدی بابایی به عنوان خوش اخلاق ترین فرد در فروشگاه در گفتگو با رادیو اتکا گفت: صمیمیت در کار و روحیه بالا به افزایش کارایی و بازدهی کارکنان در دوران‌های سخت می افزاید و روحیه بالا موجب افزایش کارایی در بین کارکنان می‌شود.

 گفتنی است در این برنامه رادیویی حمید سلگی و امین یوسفوند از همکاران در این فروشگاه هم‌خوانی سرودی لرستانی به مناسبت هفته وحدت داشتند که از نکات جالب در این برنامه بود و تقدیم به مادران این مرز و بوم شد.

 روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای  اتکا شما را به شنیدن این برنامه رادیویی در ایام هفته وحدت دعوت می نماید.

 انتهای پیام/